Torsdag

Gruppmöte vid elva där vi gjorde klart två inlämningsarbeten. Detta hottades sedan upp med ett besök på Systembolaget med Erika, Sandra och Fia. Därefter skulle vi ha räkneövning med Maria men eftersom att hon var sjuk fick vi istället ha en vikarie. Johnny, som han heter, var verkligen hur pedagogisk som helst och jag lärde mig verklighen hur mycket som helst. Jag förstod verkligen vad han gick igenom vilket jag, eller någon annan i klassen för den delen, aldrig annars brukar göra när Maria förklarar...






Har återigen beslutat mig att fara ned till Göteborg! Kom ju hem igår men jag känner att det är så mycket roligare där nere. Här hemma måste jag ju bara tänka på att städa hela tiden, haha!

Kommer nog bli en hel del pluggande på Handels skulle jag tro. På lördag tävlar Timoteij i finalen och jag tänker verkligen ringa så mycket som möjligt. Fick idag hem min telefonräkning där alla de samtal till Timoteij när de vann sin deltävling var inkluderade. Det var faktiskt inte så högt belopp som jag hade tänkt mig. Det kostade ju trots allt bara 3,90 per samtal. Något sånt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0